ייעוץ מס וניהול פיננסי

ניהול פיננסי של עסקים מהווה תחום עשיר מאוד ומורכב. המורכבות של ניהול ספרי חשבונות היא רבה מאוד ומאתגרת. ניהול כספים חייב להתבצע בצורה יסודית מאוד. כל טעות הכי קטנה בניהול ספרי החשבונות של העסק שלנו עלולה לגרום לנזק רב. רובנו לא אנשי כספים ולמען האמת קשה לנו לבלות ימים שלמים מול המספרים הרבים של החשבונות. יועץ מס מקצועי יוכל לסייע לנו לנהל את הכספים של העסק שלנו והוא יוריד מהאחריות ומהעומס שלנו. ייעוץ מס נועד לאפשר לכל בעל עסק להתרכז בניהול שוטף של העסק שלו ולהותיר לו את הפנאי והזמן לניהול שאר המשימות שיש לנו.

ייעוץ מס לעסקים בינוניים

ייעוץ מס הוא דבר חיוני ביותר לכל עסק מעסק קטן מאוד ועד עסק גדול מאוד. גם עסקים בינוניים זקוקים באופן טבעי לאיש מקצוע אשר ינהל להם את החשבונות הפיננסיים. ניהול פיננסי של העסק שלנו יוכל לאפשר לנו לחסוך בהוצאות שלנו ולהגדיל את הרווחים שלנו. ניהול הגיוני ומחושב של כספי החברה שלו חייב לכלול כמובן גם עמידה בזמני תשלום לעובדים ולספקים שלנו. יועץ מס מומחה עושה בדיוק את זה: יועץ המס יסייע לנו לשלם בזמן לעובדים שלנו ולספקים שלנו והוא יסייע לנו לדעת כמה כסף אנחנו חייבים למס הכנסה, לדמי השכירות ולעירייה והוא גם יסייע לנו לשלם אותו בזמן.

ייעוץ מס – והתנהלות כספית נכונה

ייעוץ מס קשור קשר ישיר להתנהלות כספים נכונה. כאשר ההתנהלות הכספית שלנו מבחינה עסקית לא נכונה אנחנו עלולים לבזבז את המשאבים השונים שלנו בצורה לא יעילה ולא חכמה. ניהול חכם של המשאבים הכספיים של הכסף שלנו כולל בין השאר התנהלות בהירה ושקיפות. כאשר ההתנהלות הכספית שלנו היא שקופה לפני רשויות החוק אנחנו לא צריכים לחשוש ממס הכנסה. יתרון נוסף של יועץ המס הוא שהוא יכול לסייע לנו לחלק את התשלומים הקבועים שלנו לפי גודל הקופה שלנו. כך למשל יועץ המס יסייע לנו לנהל נכון את התשלומים החודשיים שלנו ואת התשלומים הרבעוניים והשנתיים.

ייעוץ מס – למה כל עסק חייב שיהיה לו מנהלת חשבונות?

אז למה בעצם כל עסק חייב שיהיה לו יועץ מס? אם אנחנו רוצים לנהל עסק רציני ואיכותי אנחנו חייבים שיהיה לנו יועץ מס איכותי. ללא יועץ מס לא נוכל לנהל את הכספים שלנו בצורה מסודרת ואיכותית.

הסדר הוא הדבר החשוב ביותר בניהול כספים וגם בניהול עסק, יועץ המס ידע להוציא חשבוניות ללקוחות שלנו, היא תדע להוציא בהתאם קבלות וגם לנהל את ההתנהלות הכספית שלנו אל מול הלקוחות שלנו.

לסיכום, ניתן לומר שייעוץ מס היא תחום מרכזי וחשוב בכל מה שקשור לניהול אחראי ושוטף של העסק שלנו. בשביל שניהול העסק שלנו יעבור בצורה חלקה אנחנו חייבים לוודא שהעסק שלנו פועל לפי החוק ושאנחנו משלמים מיסים. יועץ מס הוא למעשה האדם האחראי בעסק שלנו לקשר שלנו עם מס הכנסה ולתשלומים שאנחנו משלמים לכל מי שמצוי אתנו בקשרים עסקיים. ניהול קשרים אלו בצורה תקינה ואיכותית יאפשר לנו להתרכז במתן השירותים שלנו ובעסק עצמו.

 

גלית בן ארויה יועצת מס

לקביעת שיחת היכרות צרו איתנו קשר