ייעוץ מס לעצמאיים

שוק העבודה מלא בסיפורים על אנשים מוכשרים אשר מחפשים עבודה ולא מוצאים. אנשים רבים בעלי יוזמה ותושייה החליטו שבמקום לחפש עבודה עד אין קץ הם פשוט יקימו עסק עצמאי. הקמת עסק עצמאי דורשת השקעה רבה וגם הרבה הבנה בחוקים שונים ותקנות. כל עסק עצמאי שרוצה להצליח חייב לשכור יועץ מס. ייעוץ מס לעצמאיים מאפשרת להם להתנהל בצורה יומיומית ושוטפת. התנהלות זאת מחייבת מתן תשומת לב רבה ככל הניתן לפרטים רבים ולתקנות שונות. יועץ מס יכול לסייע לנו למשל לקבל הקלות בתשלומי המס וגם סיוע כספי מן המדינה.

למה כל עצמאי זקוק ליועץ מס?

אז למה בעצם כל עסק עצמאי זקוק ליועץ מס? יועץ מס יסייע לעסק שלנו לפעול בצורה יעילה ונכונה. הקמת עסק היא לא עניין פשוט. למעשה בשביל להקים עסק אנחנו חייבים להכריז עליו במס הכנסה. קיימים שני סוגי עסקים עיקריים בשוק הישראלי – עסק פטור ועסק מורשה. כל אחד מעסקים אלו מחיוב בתקנות שונות ובהתנהלות שונה מול רשויות המס. יועץ המס יסייע לנו לעשות סדר בבלגן הבירוקרטי ולדעת איזה סוג עסק אנחנו צריכים לפתוח ומה משתלם לנו יותר מבחינה כלכלית וכספית. מנהל זה יסייע לנו גם בניהול החשבונות השוטפים של העסק שלנו.

על ניהול עסק עצמאי, ייעוץ מס והתנהלות מול מס הכנסה

ניהול עסק עצמאי תמיד מלווה בליווי צמוד של יועץ מס. ניהול כל עסק דורש התנהלות יומיומית מול רשויות המס. אי תשלום מס או איחור בתשלומי המס שלנו עלול להוביל לנקיטת אמצעיים משפטיים נגדנו באופן אישי ונגד העסק שלנו. בשביל שהעסק שלנו לא יספוג את הפגיעה הקשה הזאת ובשביל שלא נסתבך כדאי לנו לשכור יועץ מס אשר יטפל לנו בחשבונות שלנו ובהתקשרות שלנו אל מול מס הכנסה. יועץ המס יוכל לשמש אותנו גם כגזבר לעסק שלנו או כחשב שלו. צורת התנהלות זו תהפוך את ההתקשרות שלנו אל מול מס הכנסה לנוחה יותר מכל הבחינות. היא תחסוך לנו זמן רב והרבה טרחה וגם טעויות מצערות ויקרות.

ייעוץ מס – כל מה שרצינו לדעת ועוד…

ייעוץ מס הוט למעשה העורק החי בכל עסק. כאשר אנחנו מנהלים עסק אחד הדברים הכי חשובים בו הוא הכספים שיש בעסק. כאשר אנחנו לא מנהלים את הכספים שלנו בצורה יעילה ומסודרת העסק שלנו עלול לספוג מכך בעיות רבות. ייעוץ מס איכותי יאפשר לנו לנהל את העסק שלנו בצורה עניינית ומדויקת. צורה אשר תאפשר לנו לדעת בכל רגע נתון מה המצב הכספי של העסק שלנו. יועץ המס שלנו יפיק לנו באופן שוטף דוחות אשר ילמדו אותנו על הרווחים וההוצאות של העסק שלנו. דוחות אלו יאפשרו לנו לבדוק גם מה עובד בצורה בה אנחנו מעבירים שירות ללקוחות שלנו ומה לוקה בחסר בתפקוד שלנו ושל העובדים שלנו.

לסיכום, ניתן לומר שהנהלת חשבונות תאפשר לנו ליהנות מעסק משגשג יותר. היא תאפשר לנו גם לנהל את העסק שלנו בצורה קלה יותר ומסודרת יותר. סדר וארגון הם המפתח להצלחה עסקית ולהגדלת הרווחים של כל עסק בין אם מדובר בעסק גדול, עסק בינוני או עסק קטן.

גלית בן ארויה יועצת מס

לקביעת שיחת היכרות צרו איתנו קשר